Ράινερ Μαρία Ρίλκε (ἀπὸ Μπὰμπη)

Ω άγια μοναξιά μου, είσαι τόσο
πλούσια κι αγνή και πλατιά,
σαν ύπνος που απ’ τον ύπνο βγαίνει,
Ω άγια μοναξιά μου, κράτα
κλεισμένες τις χρυσές σου πόρτες
μπρος σ’ ό, τι οι πόθοι περιμένουν.

Σιγαλές μελωδίες έχει το ρυάκι,
σκόνη και πόλη μακριά ‘ναι.
Εδώ κι εκεί οι κορφές μου νεύουν, –
με κάνουν τόσο κουρασμένο!

Άγριο το δάσος και φαρδύς ο κόσμος,
φωτεινή η καρδιά μου και μεγάλη.
Πάνω στο στέρνο της κρατά
η χλωμή μοναξιά την κεφαλή μου.

του Ράινερ Μαρία Ρίλκε

(Ποιήματα, εκδ. Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος)

Σχολιάστε

