Ο άνεμος, μια μέρα λαμπερή- του Antonio Machado- (ἀπὸ τὸν Μπὰμπη)

 

Ο άνεμος, μια μέρα λαμπερή,

κάλεσε την ψυχή μου με μια μυρωδιά γιασεμιού.
«σε αντάλλαγμα για τη μυρωδιά του γιασεμιού μου,

θα ήθελα όλη τη μυρωδιά απ’ τα τριαντάφυλλά σου»

«δεν έχω κανένα τριαντάφυλλο•

όλα τα λουλούδια στον κήπο μου είναι νεκρά»

«τότε λοιπόν, θα πάρω τα μαραμένα πέταλα

και τα κίτρινα φύλλα και τα νερά του σιντριβανιού»

Ο άνεμος έφυγε. Κι έκλαψα. Και είπα στον εαυτό μου:

«τι έχετε κάνει με τον κήπο που σας ανατέθηκε κύριε; »

(Μετ. Μαριάννα Τζανάκη)

Σχολιάστε

