Κατουνὰκια

_8133204.JPG

2 Σχόλια to “Κατουνὰκια”

  1. Μπάμπης Says:

    Μαλακτικό το φως του Οκτωβρίου.
    Το πίνω. Αργά αργά.
    Ανακατεύοντας το συνεχώς
    προσεκτικά κι αργά.
    Μη και χυθεί σταγόνα
    από την αίσθηση που ζω
    που την πίνω αργά αργά
    σ’ ένα πολύ ρηχό φλιτζάνι.
    Πολύ ρηχό φλιτζάνι
    το φως του Οκτωβρίου.

    Κική Δημουλά

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ

  2. Θωμαή Δ. Ζορμπάκη Says:

    ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΟ ΠΡΟΣΕΥΧΗΤΑΡΙΟ

    ΕΥΧΗ
    ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΓΓΕΛΟΝ ΦΥΛΑΚΑ

    Άγιε Άγγελε, ο εφεστώς της αθλίας μου
    ψυχής και ταλαιπώρου μου ζωής, μη εγ-
    καταλίπης με τον αμαρτολόν, μηδέ αποστής
    απ’ εμού δια την ακρασίαν μου, μη δώης χώ-
    ραν τω πονηρώ δαιμόνι κατακυριευσαί μου
    τη καταδυναστεία του θνητού τούτου σώμα-
    τος, κράτησον της αθλίας και παρειμένης
    χειρός μου, και οδήγησόν με εις οδόν σωτη-
    ρίας Ναι, άγιε Άγγελε του Θεού, ο φύλαξ και
    σκεπαστής της αθλίας μου ψυχής και του σώ-
    ματος, πάντα μοι συγχ’ωρησον, όσα σοι έθλι-
    ψα πάσας τας ημέρας της ζωής μου, και ει τι
    ήμαρτον την σήμερον ημέραν, σκέπασόν με
    εν τη παρούση νυκτί και διαφύλαξόν με από
    πάσης επηρείας του αντικειμένου, ίνα μη εν
    τινι αμαρτήματι παροργίσω τον Θεόν και
    πρέσβευε υπέρ εμού προς τον Κύριον του ε-
    πιστηρίξαι με εν το φόβω αυτού και άξιον α-
    ναδειξαί με δούλον της αυτού αγαθότητος.
    Αμήν.

Σχολιάστε

