Ἀντρὲϊ Ταρκὸφσκι,ὁ ποιητὴς τοῦ κινηματογρὰφου.

3 Σχόλια to “Ἀντρὲϊ Ταρκὸφσκι,ὁ ποιητὴς τοῦ κινηματογρὰφου.”

  1. Παντελής Says:

    καλημέρα

    Η Άννα Αχμάτοβα απαγγέλει ποίημα της

  2. Μπάμπης Says:

    Ένα Όνειρο

    του Αντρέϊ Ταρκόφσκι

    Εχτές το βράδυ
    ονειρεύτηκα πως πέθανα.
    αλλά όμως έβλεπα και ένοιωθα,
    όλα όσα συνέβαιναν γύρω μου.
    μπορούσα να αισθανθώ την Λάρα
    να στέκεται δίπλα μου
    και κοντά της ένας καλός μου φίλος.
    ένοιωθα αδύναμος, χωρίς θέληση
    ήμουν ικανός μόνο να παραστέκομαι
    σιωπηλός μάρτυρας
    του θανάτου μου
    φρουρός στο λείψανο μου.

    μα πιο πολύ
    στου ονείρου μου το βάθος
    ένοιωσα ένα συναίσθημα
    από αιώνες λησμονημένο
    κάτι που χρόνια και χρόνια
    είχε να μου συμβεί –
    αυτή η απόχρωση
    της πραγματικότητας
    να τυλίγει τη φαντασία μου
    μια πολυδύναμη αίσθηση
    σαν μια παλίρροια λύπης
    να πλημμυρίζει τη ψυχή σου
    σε μια λίμνη
    από βαθιά μετάνοια

    και τι παράξενο
    η αισθητική και ο τρόπος
    που παρακολουθείς όλη σου τη ζωή
    που νιώθεις συμπόνοια για τον ευατό σου
    και που η οδύνη απρόσμενα σε επισκέπτεται
    σαν να πρόκειται για την οδύνη
    κάποιου άλλου προσώπου
    βιώνεις τα πάντα ως παρατηρητής
    που όλα τα ζυγίζει απομακρυσμένος
    χωρίς ίχνος δεσμού με αυτό
    που κάποτε ήταν η ίδια σου η ζωή
    ο χρόνος σταματά απότομα
    κι αθόρυβα έρχεται φόβος.

    έμοιαζε η ζωή μου σαν ένα μικρό παιδί
    χωρίς εμπειρίες, απροστάτευτο
    μια μικρή υπενθύμιση
    της μεγάλης λέξης «αθανασία»
    μπορούσα να δω
    τους πάντες αλαφιασμένους
    επειδή πέθανα.

    ύστερα από λίγο
    επέστρεψα στη ζωή
    και κανένας δεν έδειξε
    τη παραμικρή έκπληξη

    [Απόδοση : Βάσος Γεώργας]

  3. aerapatera Says:

    Εὐχαριστοῦμε πολὺ Παντελῆ καὶ Μπὰμπη…ὑπὲροχα τὰ δῶρα σας…

Σχολιάστε

